Ikarus 260.37

Ikarus 260.37

Antud bussimudel on tükike ajaloost, TLT eelkäijatest – Tallinna Autobussikoondis ja Tallinna Autobussipark. Sellise bussiga on väga paljudel eredaid mälestusi, sest seda tüüpi bussid teenindasid reisijaid nii eelmisel sajandil kui ka käesoleva sajandi alguses.

Image of Ikarus 260.37

Gotha G4 "Pauliine"

Gotha G4 "Pauliine"

Tolleaegse Saksa DV Gotha tehastes 1965. aastal ehitatud reisijateveo liigendtramm G4; ümber ehitatud trammidepoos 1993. aastal ning uuendatud 2025. aastal. Tramm on saanud nime esimese naistrammijuhi Pauliine Kurisoo järgi. Selle naasmine rikastab linnaruumi, pakkudes nii nostalgiat kui ka kaasaegseid mugavusi. Tramm on varustatud 230 VAC toitepesade ja USB-pesadega, mis võimaldavad sõidu ajal erinevaid seadmeid laadida ja käitada. Salongis on kokku 13 kaheinimese lauda. Trammi on võimalik tellida näiteks seminariks või muuks eriliseks sündmuseks.

Image of Gotha G4 "Pauliine"

Scania Hess City + Hess City APM

Scania Hess City + Hess City APM

Bussirong koosneb vedavast bussist Scania L94 UB ja bussihaagisest APM 5.2-13. Bussirongi kogupikkus on 23,2 m. Istekohtade arv vedukis 29 ja haagises 29, koos seisu-kohtadega mahutab bussirong 212 sõitjat. Bussirong on varustatud keskkonnasõbraliku diiselmootoriga, mille heitgaaside koostis ja müratase vastavad EURO 2 nõuetele. Bussid on valmistatud Tartus AS Baltscan-is. Esimene bussirong jõudis Tallinna linnaliinidele 18. novembril 1999. TLT-s on üks eksemplar alles, hetkel ei ole võimalik antud sõidukile päringuid esitada, vabandame.

Image of Scania Hess City + Hess City APM

Scania Duple Metsec

Scania Duple Metsec

Normaalpikkusega 3-ukseline linnabuss. Valmistatud Tartus AS Baltscan-is. Pikkus 12,0 m. Istekohti 26. Mahutavus koos seisukohtadega kuni 111 reisijat. Heitgaaside koostis ja müra tase vastavad EURO 1 nõuetele. Mootori max. võimsus 172 kw. TLT-s on üks eksemplar alles, hetkel ei ole võimalik antud sõidukile päringuid esitada, vabandame.

Image of Scania Duple Metsec