Phone call icon
infoliin (sh leitud esemed) E-R 8:00 – 20:00 +372 643 4142
Leitud esemed

Sotsiaaltranspordi teenus


1. jaanuarist lihtsustub sotsiaaltransporditeenuse tellimise protsess. Loe lähemalt SIIT

Oleme Sulle abiks telefonil 565 1133 E-R 8-16.30 ja e-kirja teel eriveod@tlt.ee 

Samuti on Sul võimalik infot saada ja sõidusoove esitada või tühistada  24/7 Tallinna linna sotsiaaltransporditeenuse infosüsteemist


MIS ON SOTSIAALTRANSPORT JA KELLELE MÕELDUD


Sotsiaaltransporditeenuse eesmärk on tagada erivajadusega inimesele võimalus käia ennekõike tööl ja koolis ning kasutada avalikke teenuseid. Teenus on mõeldud inimesele, kelle abivajaduse hindamisel on selgunud, et puue takistab isikliku või ühissõiduki kasutamist. Abivajaduse hindamise viib läbi Tallinna linnaosavalitsuse sotsiaalhoolekande osakond. 


Teenust tutvustav video


Oleme sõlminud Tallinna Sotsiaal- ja Tervishoiametiga  teenuse osutamiseks halduslepingu, mille alusel osutame Tallinna linnas liini- ja juhuveoteenust. TLT osutab teenust erivajadusega inimestele kohandatud väikebussidega. Meie bussijuhid on läbinud spetsiaalse väljaõppe, et pakkuda parimat võimalikku teenust kõigile sõitjatele.


KUIDAS TELLIDA LIINI- või JUHUVEOTEENUST?

SAMM 1

 Esita palun sotsiaalhoolekandelise abi taotlus

  • Tallinna linna sotsiaaltransporditeenuse infosüsteemis.  
  • Pöördudes elukohajärgse linnaosa valitsuse sotsiaalhoolekande osakonda. 

Sotsiaaltöötaja lepib sinuga kokku sobiva aja abivajaduse hindamiseks ning peale hindamist tehakse teenusele määramise otsus.  

SAMM 2

Kas positiivne otsus on käes? Nüüd saad meile teada anda sõidusoovist.
Liini- ja juhuveo sõidusoove saad tellida:

  • Tallinna linna sotsiaaltransporditeenuse infosüsteemis. Sõidusoovi sisestamisel on sulle abiks video juhend.
  • TLT Kõnekeskusesse helistades 565 1133 tööaegadel E-R 8-16.30

Mida on oluline teada sõidusoovi esitades:

  • Esita sõidusoov juhuveole vähemalt 2 ja liiniveole 4 tööpäeva ennem soovitud sõidukuupäeva.
  • Ratastooli kasutajana märgi ära abivahend, et teaksime kasutada selleks kohandatud bussi.
  • Kui Sulle on määratud isiklik abistaja, ka sellest anna meile teada, siis teame talle eraldi istekoha planeerida.
  • Lisainformatsiooni sotsiaaltransporditeenuse kohta saad Tallinna veebilehelt

Liiniveoteenusel on sõidu ettetellimise aeg 4 tööpäeva.

ETTETELLIMISE AEGSÕIDU TOIMUMISE AEG
EsmaspäevSõidusoove saab esitada ja infot küsida kõnekeskusest:
E-R kell 08:00-16:30
Reede, laupäevSõidud toimuvad:
E-R kell 06:00-22:00
L kell 06:00-18:00
TeisipäevEsmaspäev
KolmapäevTeisipäev
NeljapäevKolmapäev
ReedeNeljapäev

Juhuveoteenusel on sõidu ettetellimise aeg 2 tööpäeva.

ETTETELLIMISE AEGSÕIDU TOIMUMISE AEG
EsmaspäevSõidusoove saab esitada ja infot küsida kõnekeskusest: E-R kell 08:00-16:30KolmapäevSõidud toimuvad:
E-P kell 06:00-22:00
TeisipäevNeljapäev
KolmapäevReede
NeljapäevLaupäev, pühapäev, esmaspäev
ReedeTeisipäev

Kuidas tean, millal tuleb buss?

Planeeritud sõidud on näha sotsiaaltranspordi infosüsteemist.  Saadame Teile e-kirja, milles on täpne info sõiduaja kohta, kui oled määranud infosüsteemis teavituskanaliks „e-kirja teel“. 


SOTSIAALTRANSPORDI KASUTAJA MEELESPEA 

Planeeritud sõidud. Saad alati kontrollida sõidu üksikasju (väljumise aeg, bussijuhi nimi) sotsiaaltranspordi infosüsteemist.


Sõidugraafikus on bussi väljumise kellaaeg. Ole palun mõned minutid enne graafikus märgitud kellaaega peatuskohas. Buss ootab Sind kuni 3 minutit ja siis lahkub järgmise kliendi juurde. 


Valideeri sõit. Bussi sisenedes valideeri kindlasti sõit, asetades sõidukaart selleks ettenähtud kohale. Kui Sul on raskusi valideerimisega, siis teeb seda Sinu saatja või palu abi bussijuhilt.


Ei soovi sõita. Kui Sinu plaanid muutuvad, teavita meid võimalikult kiiresti läbi infosüsteemi (24/7). Telefonil 5651133 ja eriveod@tlt.ee tööaegadel. Nii väldime asjatuid sõite ja säästame aega.


Turvalisus on meile oluline. Kasuta palun alati turvavööd. Kui endal ei ole võimalik ise turvavööd kinnitada, siis teeb seda Sinu saatja. Sõidu lõppedes ava turvavöö ise või abistab saatja. Bussijuht ei saa sõitu alustada, kui turvavöö on kinnitamata.


Kliendi üleandja/vastuvõtja. Oleme kokku leppinud, et bussile saadab ning tuleb vastu üleandja ja vastuvõtja. Edasta sõidusoovi esitamisel mõlemad kontaktid, seda parima teeninduse tagamiseks.


Sõiduajal istu oma kohal. Palun ära häiri bussijuhti sõiduajal, sest sõidule keskendumine tagab turvalist teekonda. 


Kliendi saatja vajadus. Kui klient vajab terviseseisundi tõttu (agressiivsus, kindla istekoha vajadus) saatjat, korraldab talle saatja lapsevanem, hooldaja või eestkostja. Sõidusoovis tuleb märkida saatja kasutamise vajadus.  


Ratastooli kasutades on oluline teada, kas Sul on turvaline istuda sõidu ajal ratastoolis või tuleb istuda bussiistmele. Infot ratastooli kohta annab müüja.


Tugiraami kasutades toimub bussi sisenemine ainult küljeuksest. Turvalisuse huvides ei tohi me Sind tõsta bussi tõstukiga (kukkumise oht), mis on mõeldud ratastoolile.


Sõiduõigus kehtib? Otsuse kehtivuse kuupäeva näed iseteenindusest, vajadusel uuenda sõiduõigust, pöördudes elukohajärgse linnaosa valitsuse sotsiaalhoolekande osakonda.


Uuenda kontaktandmeid. Uuendada saad andmeid sotsiaaltranspordi iseteeninduskeskkonnas. Sidevahendi väljal soovitame täita lisaks e-posti aadressi, kui seda Sul veel ei ole. Pärast e-posti aadressi kinnitamist saadame e-aadressile kinnituskirja. Palun vaata oma postkasti, ava kiri ja klõpsa oma meiliaadressi kinnitamiseks lingil.


Meeldivat sõitu!
Aktsiaselts Tallinna Linnatransport