Madalapõrandalised keskosad valmistati Saksamaal Mittenwaldes, veoajam moderniseeriti koostöös Tallinna Tehnikaülikooliga.
KT6-tüüpi tramme võeti kasutusele:
2001 aastal 2 tk
2004 aastal 10 tk
Pikkus 26770 mm
Laius 2200 mm
Kõrgus 3770 mm
Mahutavus 246 inimest (8 in./m²), sellest istekohti 55
Telgede arv 6
Veomootorid TE022 4 tk à 40 kW
Tühimass 27100 kg
Registrimass 43900 kg
Retrotramm
KT-4 baasil ehitas Kadrioru liinile mõeldud retrotrammid AS Ühinenud depood. 2017 oktoobris liinile läinud esimene retrotramm sai nime president Konstantin Pätsi järgi. Järgmised viis retrotrammi said nimed Johan Laidoneri, Julius Kuperjanovi, Jaan Poska, Jüri Vilmsi ja Ernst Jaaksoni järgi.
Pikkus: 18110 mm
Laius: 2180 mm
Tühimass:19800 tonni
Täismass: 31400 tonni
Istekohti: 33 +1 juht
Seisukohti: 136
Uste arv: 4
Telgede arv: 4
Kiirus: 60 km/t
Toitepinge: 600 V
Veomootorite võimsus: 4×45 kW
Eritrammid
Eritramm T-18, harjamistramm
Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1951 / 1967
Baasvagun: koostöös tehasega „Ilmarine“ 1951. a trammidepoos ehitatud reisitramm; 1967. a trammidepoos ümber ehitatud eritrammiks
Eritramm T-4, harjamis-lihvimistramm
Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1951 / 1997
Baasvagun: koostöös tehasega „Ilmarine“ 1951. a trammidepoos ehitatud reisitramm; 1997. a trammidepoos ümber ehitatud eritrammiks
Eritramm T-11, 1936. a trammi mudel
Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1953 / 1988
1953. a reisitramm, 1988. aastal ümber ehitatud 1936. a kujundusse.
Eritramm T-7, manöövertramm
Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1963
Ehitatud trammidepoos 1963 a.
Eritramm T-8, harjamis-lihvimistramm
Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1965
Ehitatud trammidepoos 1965 a.
Eritramm T-31, kohviktramm
Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1965 / 1993
Baasvagun: tolleaegse Saksa DV Gotha tehastes 1965. a ehitatud reisijateveo liigendtramm G4; ümber ehitatud trammidepoos 1993. a.
Trammihaagis T-30, hobutramm
Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1988
Ehitatud trammidepoos 1988. a.
Trammihaagis T-23, kaablivanker
Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1974
Ehitatud trammidepoos 1974. a.
Eritramm T-24, kontaktvõrgu remonditramm
Baasvaguni ehitamise ja renoveerimise aasta: 1957 / 1978
Baasvagun: tolleaegse Saksa DV Gotha tehastes 1957. a ehitatud reisijateveo tramm T57; ümber ehitatud trammidepoos 1978. a.
See leht kasutab küpsiseid, et tagada teile parim kogemus veebi kasutamisel. Rohkem infot